Kosár tartalma
  • Az ön kosara üres!

Rendelési feltételek

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a feltüntetett árakat kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre, annak ügyintézőnk általi visszaigazolása esetén tudjuk biztosítani! Ha nem találja a keresett terméket, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: +3614098064 vagy +36207710660 telefonszámon, vagy küldjön üzenetet az Elérhetőség menüpontban.
Kérjük, hogy a visszaigazolást követően előre utalás esetén 8 napon belül indítsa el az átutalást, illvetve személyes átvétel esetén 8 napon belül vegye át a megrendelt termékeket, ellenkező esetben töröljük rendelését!

Üzletünk nyitva tartása

Hétfő - Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 12:00

Megrendelés menete

Válasszon a márkák közül a baloldali menüsorból. Válasszon nyomtató típus száma vagy a kellékanyag száma alapján. Válasszon az eredeti vagy az ajánlott (utángyártott, töltőszett) termékek közül és kattintson a kosárba gombra. Darabszámot a bal oldalon lévő kosárban tud változtatni ( (+),(-)) vagy törölni ( (x) ). A kosárban a szállítási költséggel növelt összeget látja. Amennyiben az ajánlatunk Ön által elfogadást nyer, abban az esetben kattintson a Megrendelés gombra és töltse ki a felkínált adatlapot vagy jelentkezzen be. FONTOS !!! Megrendelésére egy automatikus válaszlevelet küldünk, mely levél nem jelenti a megrendelés elfogadását, illetve teljesítését. Válaszlevélben értesítjük a megrendelésének elfogadásáról, az átvétel, illetve a postára adás időpontjáról

Szállítási díjak

A megrendelés során kiválaszthatja, hogyan kívánja átvenni a termékeket:
Személyes átvétel: Nincs szállítási költség, munkatársunk visszaigazolása után személyesen veheti át a megrendelt termékeket üzletünkben. (1105 Budapest, Gergely u. 18.)
Előre utalás: Utalja át bankszámlánkra( 11710002-21099270 ) a rendelés értékét, a közlemény rovatba írja be a rendelés azonosítóját. Kérjük, hogy banki átutalással fizessen, postai (rózsaszín) csekkes befizetést nem tudunk elfogadni. Ebben az esetben a postázás/futár Alapdíját, illetve a csomagolási költséget kell fizetnie, amelyet a lenti táblázat segítségével számolhat ki.
Utánvét: Ebben az esetben a vételárat a postásnak/futárnak kell fizetnie. Az Alapdíjon felül az Utánvét díját, és a csomagolási költséget is felszámítjuk.
Csomagolási költség:102 Ft.

Rendszerünk automatikusan kiszámítja a megfelelő postaköltséget levél, illetve csomag esetén, és az Önnek kedvezőbbel növeli vásárlása értékét. A lenti táblázatok tájékoztató jellegűek, a fizetendő díj minden esetben a megrendelés során jelzett összeg. A feltüntetett értékek 27 %-os ÁFA-val növelt, bruttó fogyasztói árak. Termékeinket csak Magyarország területére szállítjuk ki.

Üzletünkben kizárólag készpénzt fogadunk el!

Garancia

Garancia érvényesítésének menete Küldje vagy hozza vissza a meghibásodott terméket. A visszaküldött vagy hozott termék mellé minden esetben mellékelje a számla másolatot, valamint az észlelt hiba leírását, esetlegesen a hibás nyomatot, valamint az Ön elérhetőségét (név, e-mail cím, telefon szám, postai cím).

Kérjük, hogy soha ne küldje vissza az eredeti számlát.
A garancia cégünk telephelyén érvényesíthető! A termék visszajuttatásának költsége minden esetben a megrendelőt terheli!

Az esetlegesen meghibásodott terméket bevizsgáljuk, melynek maximális ideje az átvételt követően 15 munkanap.
Amennyiben a reklamáció alapos abban az esetben személyesen átveheti a kicserélt terméket a vásárlás helyén, illetve kérheti a postai kiszállítást (a szállítási költség megfizetése ellenében).
Amennyiben a reklamáció elutasításra kerül, abban az esetben személyesen átveheti a meghibásodott terméket a vásárlás helyén.

Az elutasítás minden esetben indokoljuk és jelezzük, hogy amennyiben nem ért vele egyet, jogorvoslati lehetőséggel továbbiakban hogy élhet. A terméket az értesítésünk megküldését követően 10 munkanapig őrizzük, azt követően megsemmisítettjük.

A garancia nem vonatkozik : kifogyott kellékanyagokra, 50% - nál nagyobb mértékű elhasználódás esetén, a nem megfelelően (sérült, törött stb.) használt termékekre, a terméket megpróbálták kinyitni (sérült a felnyitást jelző matrica), feltölteni (idegen anyag), a kicsomagolást követően nem használt, nem megfelelő körülmények között tárolt és beszáradt termékekre. A garancia időtartama tonereknél illetve patronoknál vásárlástól számított 1 év.

Elállás joga

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát? Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő. Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles bejelenteni. Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, akkor az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük az árát. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztó a terméket az 1105 Budapest, Gergely utca 18. szám alatt található raktárába köteles visszajuttatni. Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor nem vesszük vissza a terméket és nem fizetjük vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatjuk a fogyasztónak.

Adatvédelmi tájékoztató

Ezúton tájékoztatunk, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adataikat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: szállító cég) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az adatvédelmi törvény (1992. évi LXIII.tv.) valamint a Direkt markering törvény (1995. évi CXIX.tv.) értelmében szeretnénk tájékoztatni, hogy regisztrációjával, megrendelésével, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, email) Az ink4.hu Kft. mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez, és vásárlási ajánlatok megküldéséhez tárolja, kezelje, illetve felhasználja. Az adatszolgáltatás önkéntes. Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük. Amennyiben adataiban változás állna be, kérjük jelezze számunkra regisztráció módosításával. Adatai törlését kérheti ügyfélszolgálatunktól, ink4.hu Kft. (1105 Budapest, Gergely u. 18.) levélben. Telefonszámunk: +3614098064 vagy +36207710660, Csomagküldő engedély száma: IP-462/2016. Bankszámlaszám: 11710002-21099270, Cégjegyzék szám: 01-09-279721, Adószám: 25517462-2-42. E-mail cím: megrendeles[kukac]ink4[pont]hu